Thursday, December 27, 2012

E-BOOK SUPER INVESTOR - IPO MITI KARYA FY


Assalamualaikum.

Mulai tahun 2013 FY akan mula menerbitkan buku-buku EBook pelaburan saham dan EBook Super Investor - Saham IPO di MITI ini merupakan buku yang pertama yang telah siap sepenuhnya. Selain itu FY akan menulis pelbagai lagi buku Ebook panduan lengkap pelaburan saham. Semua Ebooks ini akan mula dipasarkan pada tahun 2013 melalui kaedah Affiliate.

Kepada pelabur yang biasa membeldan memohon saham IPO Awam @ Public IPO baik melalui borang, ATM mahupun online banking yang mana untuk mendapatkan saham-saham tersebut yang mana ia bergantung kepada nasib anda, tahukah anda yang anda juga boleh mendapatkan saham-saham yang sama di MITI?

Sebenarnya sebelum ia diperuntukkan kepada orang awam, ia diperuntukkan terlebih dahulu di MITI yang mana orang awam (Bumiputera) boleh memohonnya dengan minima 1000 unit saham sahaja. Sebenarnya ia lebih mudah untuk mendapatkan saham-saham ini cuma kaedahnya sahaja yang agak rumit. Namun demikian ebook IPO MITI yang FY tulis ini cukup lengkap dengan semua penjelasannya yang begitu teliti. FY yakin setelah membacanya anda boleh terus memohon saham-saham di MITI ini bilamana ia ditawarkan nanti.

Ramai pelanggan FY yang telah mendapat keuntungan dari pelaburan ini dengan pembelian saham-saham seperti MSM, IHH, Benalec, Pchem, Bumi Armada, Gas Malaysia dan banyak lagi.

Jadi apa tunggu lagi? Dapatkan naskah anda sekarang! 

EBook Super Investor - Saham IPO di MITI ini membongkar rahsia menjana keuntungan daripada pelaburan melalui saham peruntukan khas Bumiputera di MITI. Ia merupakan panduan lengkap bagaimana untuk mendapatkan saham-saham tersebut.

Antara isi kandungannya ;


Selain itu penghuraikan mengenai pelaburan saham secara khusus, struktur IPO dan banyak lagi dimuatkan dalam Ebook Super Investor ini. Disamping itu juga diselitkan FAQ atau soalan-soalan lazim yang sering ditanya para pelabur bagi tujuan kefahaman yang lebih mendalam.

Penulisan dan susunannya juga begitu teliti dengan olahan bahasa penyampaian yang santai dan mudah difahami. Ilustrasi, carta, grafik dan hyperlink juga tidak ketinggalan untuk kemudahan anda.

   

Terus terang Ebook Super Investor IPO MITI ini adalah merupakan Ebook pertama seumpamanya di negara ini dan ditulis dengan penuh kharisma. FY yakin anda akan berpuas hati dengan pengisiannya sepertimana yang anda biasa lihat dalam penulisan FY di blog ini. FY telah cuba menulisnya selengkap mungkin untuk memudahkan anda semua memulakan pelaburan saham IPO di MITI.

Berikut adalah testimoni dari mereka-mereka yang telah membeli ebook ini ;

TESTIMONI 1

Daeng Hatef Darerssalam ;
 
Tahniah En Faizal Yusup di atas penerbitan ebook IPO ini.
Tak banyak buku seperti ini diterbitkan dipasaran. Kalau ada pun bersifat perbincangan di thread/forum/group.Untuk pelabur beginner, buku ini sesuai untuk dijadikan rujukkan/panduan.
Manakala pelabur otai, buku ini sesuai untuk dijadikan pedoman dalam memberi penerangan kepada mentee/pelabur baru yang ingin berjinak-jinak dalam saham. Penerangan mudah disertakan contoh yang mudah difahami.


Usp Besi 
Terbaek nyer Ebook dr brade FY....mmg best utk yg baru nak menapak dlm bidang IPO dan ekuiti...at least takde la tertanyer2 sendiri itu ini dek kerana tak paham aper y org sembangkan pasal ipo...saper2 yg nak mahir IPO,tp malu2 nak tanyer org,atau dah tanyer/pm somebody tapy tak direply, baca la ebook nih,direkemen...
jgn luper,thn ni 2013 thn yg sangat menarik dgn listing2 IPO baru akan meletop....jgn smpai ketinggalan dah la...

TESTIMONI 3

Assalammualaikum, ebook ipo di miti ni adalah satu2 nya ebook yang pernah ada stakat ini dengan penerangan yang detail serta mudah di fahami.Dalam erti kata lain tinggal nak buat ke tak itu sahaja.bagi yang baru nak mulakan dalam dunia pasaran saham awam ni boleh mendapatkan ebook ni dan jadikan 2013 ni salah satu portfolio kewangan yang perlu kita grab. In Shaa Allah dengan adanya ebook seperti ini makin ramai orang melayu kita yang akan berkecimpung dalam dunia saham awam. In Shaa Allah.

Buat masa ini sebelum ia dijual dengan kaedah Affiliate dengan harga yang lebih mahal FY membuka tempahan secara terus dari FY hanya kepada 100 pembeli terawal dengan harga promosi RM50.00 sahaja. 

Untuk mendapatkannya anda cuma perlu :
  • Memasukkan RM50.00 ke dalam akaun MBB Advance Forward Training and Consultants - 5051 0340 5396  
  • Tunjukkan bukti pembayaran samaada kepada emel greng70@yahoo.com atau no HP 012 654 0130
  • Beri alamat emel, 
  • Kami akan hantarkan Ebook tersebut terus kepada pihak tuan. 


Di sini FY sertakan penyata akaun Advance Forwards Training and Consultants setakat 2 Disember yang jelas menunjukkan betapa pelabur yang tahu akan manfaat yang bakal dibawa Ebook ini pasti akan membelinya.

Terima kasih atas sokongan semua! Semoga ia memberi manfaat kepada anda.

Perhatian : Ebook ini dihentikan penjualannya buat sementara waktu kerana banyak perubahan telah berlaku di MITI jadi ia perlu dikemaskini sebelum dibuka semua untuk penjualan. Harap Maklum.

Kemaskini 12 Jan 2014

Sekian dulu.

FY
greng70@yahoo.com
016 6667 430

FY mengadakan Seminar Saham Super Investor dari masa ke semasa bagi berkongsi ilmu pelaburan saham ini. Untuk keterangan lanjut layari www.seminarsaham.com.my. Kita jumpa di sana nanti ye!




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.